CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

..fulfill ur time..

it's me..pemalu kn..

ank buah wit me

ank buah wit me

Friday, October 23, 2009

ak ngn ank buah

nie aku saje2 je nk cter..

ak de r ank saudara same ngn umo ak. name ye ana..kitorang ini membesar same2.dlm pe2 hal ak selalu je same ngn ye. tp yg leh beza nye, ak nie aktif r ckit dlm sukan..sjk zaman skull rendah ag. ana nie, xde r mnt ngt ngn sukan..n kalo psl mknan gk, kitorang mkn je..um, xksh mne pn. xde r memilih ngt. tp skng nie, ak terpisah jauh r ngn ye..tp xde r jauh ngt..skang nie, ye ngh stdy kt udm..UNIVERSITI DARUL IMAN MALAYSIA,TERENGGANU..

dan nie ank saudara ku yg jrg ak leh tgk..

kak ak skng duk kt kajang, sel..husband ye asl dr selangor..so, time cti pnjg or cuti rye je r ye bru blik umh aku. coz 2 r, aku leh tngk jrg2 sekali ank buah aku 2..kedua-duanya lelaki.abg nye bernama naim n adiknya bernama zauqi..myb nama naim 2, kak aku amik dari Kelantan darul naim kot..hehehe..abg aku, de r tnye ye..npe yg adik 2 x letak je nama ehsan..kn husband ye asl dr selangor..time je blik kt umh ak, psti r meriah..coz sume2 akak dan abg aku de sekali kt c2..



my name is zauqi..cute x sy??

0 comments: